free bootstrap theme

Székhelyszolgáltatás és cégalapítás Pozsonyban

Szerződéskötés emailben, 1-2 óra alatt

Megbízható szolgáltatás 10 év tapasztalattal, elégedett ügyfelekkel, pénzvisszafizetési garanciával.

Miért minket válasszon?

Cégünk 2009 óta foglalkozik székhelyszolgáltatással.
Ügyfeleink bizalmának köszönhetően Budapest után Pozsonyban is megnyitottuk irodánkat 2014-ben.
Célunk, hogy levegyük ügyfeleink válláról az adminisztratív terhek egy részét, így több idejük maradjon vállalkozásuk fejlesztésére.

Székhelycímünk: 811 08 Bratislava, Dunajská 8.

 

Gyors, rugalmas ügyintézés

Szerződéskötés, ügyintézés emailben, felesleges papírmunka nélkül, 1-2 órán belül.

 

Rejtett költségek nélkül

Feltüntetett áraink minden szolgáltatást tartalmaznak, ahol plusz költséggel kell számolni (pl. közjegyző / fordítást), azt előre jelezzük.

 

Pénzvisszafizetési garancia

Idő előtt elköltözne, felmondaná szerződését? A fennmaradó havidíjakat kérdés nélkül visszafizetjük.

 

Budapesti ügyintézéssel

Szerződéskötés, hosszabbítás, vagy akár levélátvétel Budapesten, 5. kerületi irodánkban. 

250

 elégedett ügyfél

6300

 levél / év

10

év tapasztalat

Székhelyszolgáltatás
ALAP csomag

  11 € / hó
  • székhelyszolgáltatás
  • cégtábla biztosítása
  • küldemények átvétele
  • email értesítés postai küldeményekről






Székhelyszolgáltatás
PRÉMIUM csomag

  16 € / hó
  • székhelyszolgáltatás
  • cégtábla biztosítása
  • küldemények átvétele
  • email értesítés postai küldeményekről
  • levelek szkennelése
  • levelek továbbítása havonta 1 alkalommal (szlovák címre)
  • tárgyalóhasználat
  • pénzvisszafizetési garancia

Cégalapítás

  439 €  
  • cégbírósági illeték megfizetése
  • teljes dokumentáció elkészítése
  • cég bejelentése az adóhatóság és a cégbíróság felé
  • közjegyző általi hitelesítés, hiteles fordítás megszervezése*

Cégmódosítás

  239 €  
  • cégbírósági illeték megfizetése
  • teljes dokumentáció elkészítése
  • változás bejelentése az adóhatóság és a cégbíróság felé
  • közjegyző általi hitelesítés, hiteles fordítás megszervezése*

*erkölcsi bizonyítvány hiteles fordítása: 20 EUR / oldal , közjegyzői díj: kb. 2,5 EUR / oldal

Székhelyszolgáltatás 3 lépésben

1

Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése

Töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat a céges adataival. Mi előkészítjük szerződését, és egy emailben elküldjük a további teendőket.

2

Dokumentumok beküldése és fizetés

Küldje el emailben a szükséges dokumentumokat (aláírt szerződés, személyes okmányok, postai meghatalmazás), valamint rendezze a választott csomag díját.

3

Kész a szerződés


Amint a szükséges iratok, és a befizetés megérkezik hozzánk, emailben küldjük a székhelybejegyzéshez szükséges összes dokumentumot.

Cégalapítás menete

1 - Adatbeküldés

Küldje el adatait kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, vagy küldje el emailben a szükséges dokumentumokat:

cégalapítás igénylőlap
személyi igazolvány és lakcímkártya
erkölcsi bizonyítvány (nem szlovák állampolgár esetén)
kitöltött, aláírt székhelyszolgáltatási szerződés
kitöltött, aláírt postai meghatalmazás

2 - Dokumentumok aláírása közjegyző előtt

Az ügyvéd által készített dokumentumok aláírása szabadon választott közjegyző előtt. 
Budapesti szlovák követségen: kb. 10 EUR / oldal
Szlovákiában közjegyző előtt: kb. 2-3 EUR / oldal.
Amennyiben szükséges, munkatársunk megszervezi, és segít lebonyolítani az aláírást a pozsonyi irodánk épületében levő közjegyzőnél.

A hitelesített dokumentumokat elegendő emailben visszaküldeni. 

3 - Cégbejegyzés

Ezután már nincs más dolga, csak megvárni a cég bejegyzését.
A bejegyzés után a szlovák törvényeknek megfelelően céges bankszámla-nyitásra is szükség van, ami bármely szlovák bankfiókban lehetséges. 

Kapcsolatfelvételi űrlap

Töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat a szükséges adatokkal, hogy az alapján előkészíthessük szerződését! 1-2 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel.


Nyitvatartás: 
Pon-Pia: 09:00 - 16:00

Cégadatok
Virtual Office Bratislava s.r.o.
IČO: 47906057
DIČ: 2024142747