Székhelyszolgáltatás és cégalapítás Pozsonyban

Szerződéskötés online, személyes megjelenés nélkül!

Megbízható szolgáltatás 10 év tapasztalattal, elégedett ügyfelekkel, pénzvisszafizetési garanciával.

Miért minket válasszon?

Cégünk 2009 óta foglalkozik székhelyszolgáltatással.
Ügyfeleink bizalmának köszönhetően Budapest után Pozsonyban is megnyitottuk irodánkat 2014-ben.
Célunk, hogy levegyük ügyfeleink válláról az adminisztratív terhek egy részét, így több idejük maradjon vállalkozásuk fejlesztésére.

Székhelycímünk: 811 08 Bratislava, Dunajská 8.

 

Online szerződéskötés

Szerződéskötés, ügyintézés online, felesleges papírmunka nélkül.

 

Rejtett költségek nélkül

Feltüntetett áraink minden szolgáltatást tartalmaznak, ahol plusz költséggel kell számolni (pl. közjegyző / fordítás), azt előre jelezzük.

 

Pénzvisszafizetési garancia

Idő előtt elköltözne, felmondaná szerződését? A fennmaradó havidíjakat kérdés nélkül visszafizetjük.

 

Budapesti ügyintézéssel

Szerződéskötés, hosszabbítás, vagy akár levélátvétel Budapesten, 5. kerületi irodánkban. 

400+

 elégedett ügyfél

6300

 levél / év

15+

év tapasztalat

Székhelyszolgáltatás Szlovákiában - ÁRAK

Csomagjaink 6 vagy 12 hónapra előre fizetendők.

ALAP csomag

11 € / hónap

Költséghatékony megoldás azoknak, akiknek nem probléma a levelek személyes átvétele.

  • székhelycím biztosítása
  • cégtábla + postaláda megjelölése
  • korlátlan levélátvétel
  • email értesítés postai küldeményekről
  • pénzvisszafizetési garancia

Prémium csomag

16 € / hónap

Legkényelmesebb csomagunk, ha azonnal szeretne értesülni a levelek tartalmáról - az eredetiket pedig havonta továbbítjuk.

  • ALAP csomag, plusz...
  • korlátlan levélszkennelés
  • levelek továbbítása havonta 1 alkalommal (szlovák címre)
  • tárgyalóhasználat
  • pénzvisszafizetési garancia

Egyedi csomag

4 € / hónap-tól

Csak azt fizeti, amit használ – válassza ki, mi kerüljön a csomagjába.

  • székhelyszolgáltatás + postaláda – 4 € / hó
  • nem ajánlott küldemények átvétele +3 €
  • ajánlott küldemények átvétele +4 €
  • küldemények továbbítása postai úton havonta +3 €
  • korlátlan levélszkennelés +4 €
Mobirise

Cégalapítás - s.r.o.

Cégalapítás gyorsan és gondtalanul.
Mindent elintézünk – a dokumentumok előkészítésétől egészen a Cégbírósági bejegyzésig. Önnek csak a közjegyzőnél kell aláírnia.

- korlátlan számú tevékenységi kör
- 1-2 hét alatt
- személyes jelenlét nélkül, mindent távolról intézünk – akár külföldről is   

259 € - bírósági illetéket tartalmazza!

Mobirise

Székhely- / cégmódosítás s.r.o.

Székhely-, ügyvezető- vagy tevékenységi kör módosítás – mi elintézzük Ön helyett. Előkészítjük az összes szükséges dokumentumot, és gondoskodunk a Cégbírósági bejegyzésről.
Önnek csak a közjegyzőnél kell aláírnia.

- 1–2 nap alatt
- személyes jelenlét nélkül, mindent távolról intézünk – akár külföldről is

99 €-tól - bírósági illetéket tartalmazza!

Szerződéskötés online -
küldje el adatait, kollégáink pár percen belül felveszik Önnel a kapcsolatot emailben.


Székhelyszolgáltatás 10 perc alatt online

1

Céges adatok megadása

Céges adatok, valamint az összes tulajdonos, képviselő adatainak megadása.

2

Dokumentumok beküldése

Szerződés, személyes okmányok elküldése kitöltve és aláírva.

3

Szolgáltatási díj befizetése

A befizetés megérkezése után küldünk minden általunk is aláírt dokumentumot.

Ügyfélportál

A közös munka megkönnyítése érdekében ügyfeleink számára ügyfélportált biztosítunk, amelyen keresztül online intézhetők az alábbi ügyek:

Küldemények 

Egy helyen elérhető az összes küldeménye - bárhonnan, bármikor hozzáférhet.

Dokumentumok

Érje el dokumentumait bármikor, legyen az szerződés, vagy befogadó nyilatkozat.

Előfizetés állapota

Folyamatosan követheti előfizetett csomagját, illetve a fizetési határidőket.

Adatok ellenőrzése

Ellenőrizze nálunk nyilvántartott adatait, egyből jelezheti, ha eltérést talál.

A székhelyszolgáltatás előnyei

  • Költséghatékony megoldás – a székhelyszolgáltatás ideális azon vállalkozások számára, amelyeknek nem éri meg saját irodát fenntartani.
  • Kevesebb adminisztráció – bízza ránk a postakezelést! Minden küldeményt átveszünk és beszkennelünk.
  • Exkluzív üzleti cím – a városközpontban található székhely könnyen megközelíthető és pozitív hatással van az üzleti megítélésre.
  • Tárgyalóterem bérlés – prémium szolgáltatásainknak köszönhetően modern, professzionális környezetben tarthatja üzleti tárgyalásait.
  • Nincs elköteleződés – ha már nincs szüksége a virtuális székhely szolgáltatásra, a fel nem használt hónapok díját kérdés nélkül visszatérítjük.
  • Kedvező üzleti környezet – mivel a fővárosban rendkívül sok vállalkozás működik, kisebb az esélye az adóhatósági ellenőrzésnek.

Nyitvatartás: 
H-P: 09:00 - 16:00
(ebédszünet: 11:30 - 12:00)

Cégadatok
Virtual Office Bratislava s.r.o.
IČO: 47906057
DIČ: 2024142747


Drag & Drop Website Builder